Wszystkie komputery czy laptopy zaczynają szwankować po pewnym czasie. Bez względu jak delikatnie się z nimi obchodzimy, żaden sprzęt kiedyś zacznie nam odmawiać posłuszeństwa. Jeśli usterka nastąpiła w czasie okresu gwarancyjnego, możemy za darmo go naprawić. Inaczej jeśli ten termin już minął. Często pracownicy punktu, do którego zanosimy laptop, kręcą nosem, że naprawa jest nieopłacalna. Części są drogie, zdarza się także usterki następują jedna po drugiej. Każdy sprzęt ma czas żywotności, w którym powinien działać. Po tym należy wymienić sprzęt. Brakuje aktualizacji oprogramowania i część programów przestaje działać. Nie są dostosowane do zmian, które są ciągle wprowadzane. Branża informatyczna ciągle rozwija się, programiści zarabiają coraz więcej, więc ktoś musi ponosić koszty tych zmian.

Są one przerzucane na konsumentów, którzy są niejako zmuszani do kupowania nowych modeli sprzętu. Nikt nie kupuje laptopa na lada, nie jest to możliwe. Nie jest proste urządzenie, jak pralka Frania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *